Customer Service Officer

  ថ្ងៃផ្សព្វផ្សាយ​ ៖ August 15, 2018
  កាល​បរិច្ឆេទឈប់ទទួលពាក្យ ៖ August 21, 2018
   ជាច្រើន​តួនាទីតួនាទី ក្នុង​ រាជធានីភ្នំពេញ

Main Duties and Responsibilities

  • Provide daily professional greeting to the clients with standard set.
  • Deliver standardized information on products and services​ or any inquiry to customers and
  • Assist clients in account opening and document filling.
  • Handle customer feedback by 2 channels – direct customer feedback and suggestion box, and report.
  • Control and keep the saving document.
  • Assist and support in ATM card and Prasac Mobile and Internet Banking inquiry-request/reset/block/update.
  • Customer Queue and Banking hall management.
  • Facilitate in providing extra serivces to customers.
  • Respond to customer’s question-walk-in and telephone.
  • Assist in making public relationship activities.
  • Provide solution to customer complaint, and follow up to make sure customer get satisfaction.
  • Support other marketing activities.
  • Perform other tasks as assigned by managers.

Key Selection Criteria and Qualification:

  • Pursuing or graduated Bachelor Degree in Marketing, Finance and Banking or other related fields.
  • Good experiences in customer service with financial institutions is a plus.
  • Good computer literacy (MS office and MS Outlook.)
  • Be able to speak Chinese or English in communication.
  • Pleasant, friendly personality and good relationship.
  • Excellent communication sounding customer oriented mind.
  • Good interpersonal skills and team work oriented.
  • Ability to work under pressure and be able to deal with clients‘ complaints.
  • Hard working and strong commitment.
  • Women are encouraged to apply.

បេក្ខជន​ដែល​មាន​ចំណាប់​អារម្មណ័ សូម​ផ្ញើរ​ប្រវត្តិរូបសង្ខេប លិខិត​ចំណាប់​អារម្មណ៍ដែលមាន​បញ្ជាក់​ពី​ប្រាក់​ខែ​​រំពឹង​ទុក​ រូបថត សញ្ញាបត្រ​ថត​ចំលង លិខិត​អះអាង​ពី​ក្រុមហ៊ុន អត្តសញ្ញាណបណ្ណ សំបុត្រកំណើត​ និង​សៀវ​ភៅ​គ្រួសារ​ទៅកាន់​អុី​ម៉ែល​របស់​ប្រាសាក់​ ឬការិយាល័យកណ្ដាល​របស់​ប្រាសាក់​ ដែល​មាន​អាសយដ្ឋានអគារ​លេខ​212 ផ្លូវ271 សង្កាត់ទួលទំពូង2 ខណ្ឌចំការមន រាជធានីភ្នំពេញ កម្ពុជា​។

អីុ​ម៉ែល៖ recruitment@prasac.com.kh
ទូរស័ព្ទ​៖ 023 220 102

ចំណាំ៖ បេក្ខជន​ដែល​ជាប់ជម្រុះ​វគ្គ​ដំបូង​​ប៉ុន្នោះ​ដែល​នឹង​ត្រូវ​បាន​ទាក់​ទង​ដើម្បី​ធ្វើ​ការ​សាកល្បង ឬសម្ភេស៍បន្ដ​

ចុច​លើ​ប៊ូ​តុង​ "ដាក់​ពាក្យ​ឥលូវនេះ" ខាង​ក្រោម​ដើម្បីបំពេញ​​ទម្រង់​បែប​បទ​ការងារ និង​ដាក់ពាក្យ​អនឡាញ​

ដាក់​ពាក្យ​ឥលូវនេះ​​